Det siger kunderne om kurserne

Minikurserne er effektive og supergode! Man bliver opdateret på kort tid – og alligevel er der tid til spørgsmål og små øvelser. Kan varmt anbefales.
Tove Guldborg Espersen, sekretær, TDC

  Bliv en kommaørn er et effektivt og informativt kursus, som jeg varmt kan anbefale. Det var rigtigt rart at få denne lynhurtige og meget anvendelige brushup. PowerPoint-præsentationen blev udleveret, og den er rigtig rar at have lige ved hånden, hvis man skulle blive i tvivl.
Kirsten Renstrøm, management assistant, ALK

  På minikurset Bliv en kommaørn fik jeg de bedste og mest logiske forklaringer på særligt vanskelige kommaregler, jeg nogensinde har fået.
Bo Feierskov, tekstforfatter, IDEOGTEKST.DK

  Tjeksproget.dk’s kursus i e-mail-kultur (med engelske eksempler) har højnet vores bevidsthed om, hvordan vi formulerer os, og hvem vi skriver til. Formen på kurset var fin med præsentationen og den efterfølgende diskussion af vores egne erfaringer.
Christian Lester, teknisk direktør, Doms

  Vi bruger vores viden fra Tjeksproget.dk’s kommakursus jævnligt i vores arbejde og har stor gavn af kursusmaterialet, som vi bruger som håndbog, når vi er i tvivl om noget. Underviseren på kurset var dygtig og en levende formidler af et vanskeligt emne.
Anne-Vibeke Jensen, sekretariatsleder, Danmarks ErhvervsforskningsAkademi (DEA)

  Kurset Rigtigt dansk var supergodt. Der var en rigtig god kombination af tekst, eksempler og opgaver, og vi havde en dygtig underviser til at guide os gennem det omfattende materiale. Kursusmappen bruger vi som opslagsværk.
Annette Cabalzar
, projektkoordinator, Mercuri Urval Danmark

  Vi var meget tilfredse med vores kursusdag, hvor det lykkedes den dygtige underviser at få presset to kurser sammen til ét, uden at vi blev helt forpustede. Det skriftlige materiale, herunder også Sprogtip, er meget brugbart.
Annemette Sønderby, sekretær, Foreningen af Rådgivende Ingeniører

  Tjeksproget.dk’s kurser Rigtigt dansk og Skriv gode breve og e-mails har hjulpet vores sektion til at skrive mere personligt og forståeligt. Det er vigtigt, at vores ”kunder” forstår det, vi skriver. Sproget er og bliver vores vigtigste værktøj.
Niels-Peter Mangor Jansen, orlogskaptajn, chef for Planlægningssektionen, Søværnets Operative Logistiske Støttecenter Korsør 

  Minikurserne øgede vores viden om – og skærpede vores opmærksomhed på – sproglig korrekthed, hvilket er vigtigt i vores kundekommunikation. Kurserne blev holdt i virksomheden og balancerede fint mellem regelgennemgang, tests og dialog.
Jan Tøibner, leder af Kommunikation, Aarhus Vand

Ring til os på 87 300 307, og hør mere om, hvordan vi kan tilpasse kurserne til jeres behov.

Tjeksproget.dk


Facebook Share

Rådgivning

Sproglig sparring eller tekstforfatning. Benyt også vores hotline. Med et klippekort betaler I kun for hvert påbegyndt kvarter. 

STYRK DINE KOMPETENCER PÅ ET MINIKURSUS

Brug to intensive timer en eftermiddag, og få større sproglig indsigt og svar på dine spørgsmål.

Klik på kurserne for at læse mere.

Bliv en kommaørn

Bliv en mailørn

Bliv en sproghaj 1

Bliv en sproghaj 2